1 Kasım 2014 Cumartesi

merhaba hocam , ben anafikir üzerinde düşüncenizi almak için buldugum bir ana fikir konusunu  size aktarmak istedim.
       
              benim ikinci proje  yayla evi projesi  genelikle hafta sonları kullanılailecek yada kısa süreli kullanılacak bir yer olacaktır . Bende bu mekanları kullanacak olan kişilerin belki  geldikleri sıkıcı  stresli ortamlardan geldikleri BOGUCU  MEKANLARDAN kurtarıp onlara rahat  stressiz sakin  SADE MEKANLAR  tasarlamak istiyorum. ana fikir olarak sade mekanlar tasarlamak düşüncem böyle mekanları net olan bir tasarım yapmak düşüncem bu sade mekanları cephedede kullanacagım sade  renklerle birleştirerek insanı rahatlatan sıkmayan bir tasarım yapmak düşüncem .

               hocam nasıl degerlendiriyorsunuz devam edeyim mi bu fikir üzerindeayrıca internettende sade mekanları tercih eden mimarları araştırmaya çalıştım ama istediğim şeyleri bulamadım önereceginiz bir mimar veya bir site varsa  yazarsanz  sevinirim.

1 yorum:

  1. sade mekan yapmak istemek bir ana fikir sayilmaz. neden sade mekan yapmak istediginizi kendinize sorup sonra o amacinizi nasil gerceklestirebileceginizi bir daha dusunmenizi oneririm

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.