11 Ocak 2015 Pazar




merhaba hocam söylediklerinizi düzelttim. havuzu organik bir şekilde autocadde çizemedim. el çizimimdeki havuzdan daha organik mi yapmalıyım? birde çocuk odası ve mutfagın arasındaki terasın tamamını havuz olarak yapmam nasıl olur? salonu buyuttum. çogu pencereyi boydan dusundum. sadece mutfaktaki pencere değil. çocuk odalarını ve yatak odasını düzenledim. garajın yerini değiştirdim eğimden dolayı altını doldurmayı düşünüyorum. küçük evin yatak odası mazaraya bakıyor fakat iki ev arasında ortak kullanılabilecek bir teras oluşturmak istemiştim bu nedenle oturma odasını ve mutfagı iç tarafa konumlandırmıştım. değiştirmelimiyim?

1 yorum:

  1. egriyi polyline veya spline ile cizebilirsin. kesinlikle aradaki terasi kaldir. araya bir ada icinde agac iyi olur. fakat ben araziye nerenin gomuk oldugunu cizimden goremiyorum.o yuzden otoparkin yuzuyo gibi duruyor. bir de misafir evi iki metre kot farkinda gibi ama hic basamak yada araziye gomulme yok cizimde. bunlari duzelt lutfen.
    evlerin ana ulasim aksinin sadece bir kismini duvarla sinirlamis daha once ve sonrasini hic islememissin. yolun kalanini da tasarlamalisin. kucuk evin durusunu sola dogru 90derece cevirmen iyi olur. girisi de buna gore yeniden kurgularsan duzelir. bu sekilde salondan manzara degil yatak odasinin duvari gorunuyor :)
    kolay gelsin

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.